Vorige week ben ik weer begonnen met mijn Lowcarb lifestyle, na een korte pauze van een paar maanden was het toch echt weer tijd om het weer op te pakken. In mijn wekelijkse voeding past mijn avocado smoothie echt prima, en hij is ook nog eens onwijs romig en lekker! Zelfs mijn kinderen drinken hem graag bij de lunch of als tussendoortje.

Wat heb je nodig voor 2 smoothies 

1 avocado
6 ijsklontjes
1 handje diepvries ananas (ah)
200ml Griekse Yoghurt
Scheutje zoetstof (niet teveel!!)

Voor dit recept heb je een staafmixer of blender nodig

 
Bereiding

Het maken van deze smoothie is enorm eenvoudig, open je blender en doe er 6 ijsklontjes in, vervolgens de yoghurt, avocado en ananas en als laatste een scheutje zoetstof.
Zet de blender aan op de hoogste stand en laat zeker 3 tot 5 minuten blenden tot er geen stukjes meer in zitten.

Schenk in een groot glas, en drink met een rietje!

Je zou deze smoothie kunnen drinken als bijvoorbeeld ontbijt of lunch aangezien hij ook heel erg vult.

Tamara

Tamara

Ik ben mama van Michael (7) en Luna (5) ♡ Passie voor koken ♡ Werkende moeder ♡ Netflix addict ♡ lowcarb lifestyle ♡
Tamara

Latest posts by Tamara (see all)