Razer Hammerhead True Wireless Gaming Earbuds

Door Tamara

Als er iemand in ons huishouden veel muziek luistert ben ik dat wel. Zodra ik wakker wordt, mij klaar gemaakt heb voor de dag, een kop thee heb ingeschonken gaat mijn Spotify playlist aan. Hoe fijn is het dat ik nu, ongestoord kan luisteren zonder te rommelen met de draadjes van mijn oordopjes.

True Wireless Gaming Earbuds

Als ik ergens fan van ben dan is het wel het roze assortiment van Razer, van toetsenbord tot koptelefoon naar super toffe muizen. Ze hebben steeds meer in hun productenlijn om mijn roze hart sneller te laten kloppen. Zo ook nu met de True Wireless Gaming Earbuds. Draadloze oordopjes om je favoriete games en muziek te beluisteren waar je maar wilt. Ik weet nu al hoe ik mijn was ga vouwen!

Vormgeving

Laten we het eerst even hebben over de mooie, kleine, ovale, houder met oplaadfunctie met 2 plekjes waar je Earbuds magnetisch in klikken om ze vervolgens te laden. Handig om op je bureau neer te leggen, maar ook prima om zo in je tas te droppen als je ergens naartoe gaat. De Earbuds zijn naar mijn mening vrij groot. Ik weet niet of ze daar rekening mee hebben gehouden dat een vrouwen oor nog wel eens iets kleiner is qua ingang. Dit merk ik zelf ook met het dragen ervan, ik heb écht moeten wennen aan het gebruiken van de Earbuds. In het begin zaten ze namelijk niet echt comfortabel. Nu een aantal weken later, draag ik ze zeker vaker. En zitten ze een stuk fijner.

Geluidskwaliteit

De geluidskwaliteit is meer dan prima te noemen, er zit ook totaal geen vertraging in het geluid en daarbij is het geluid qua verbinding echt heel goed. Ik kan zelfs naar de keuken lopen en terug vanaf mijn bureau(5 meter), en de verbinding is nog steeds prima. Wat ik vooral ook onwijs prettig vind, is dat de bass niet zo door dreunt in je oren. Dit had ik met mijn vorige oordopjes vaak wel, waardoor het niet aangenaam is om langdurig te luisteren. Omgevingsgeluiden zijn overigens nog wel hoorbaar, wellicht ook omdat ze iets groter zijn en niet helemaal passen in mijn oren.

Geluid tijdens gamen

Ook met gamen zit er totaal geen vertraging in het geluid. Samen met vrienden gamen is daardoor een stuk aangenamer geworden als je tijdens een spel contact hebt. Met andere headsets heeft dit nog wel eens voor grote ergernissen gezorgd door krakend, en uitvallend geluid. Ook het spelgeluid is net als met muziek meer dan prima.

Waterdicht

Regent het buiten? No worries! De Razer True Wireless Gaming Earbuds zijn waterdicht! Hoe fijn is dat! Ook als je zweterig bent tijdens de zomer kan je de Earbuds gewoon gebruiken. Ik wordt hier persoonlijk ook weer erg enthousiast van aangezien er bij mij nog wel eens wat is stuk gegaan door regen, terwijl het zo fijn is als je door weer en wind naar bijvoorbeeld je favoriete muziek kunt luisteren.

Bluetooth 5.0 en automatische synchronisatie

Op het moment dat ik Spotify aan zet op mijn telefoon, mijn Earbuds uit mijn oplaadhouder haal en in mijn oren plaats begint de muziek direct te spelen. Ideaal! De Earbuds synchroniseren automatisch met het laatst gebruikte apparaat, en dat maakt voor mij dat ik meteen kan luisteren via bijvoorbeeld mijn telefoon.

Batterij duur

De Razer True Wireless Gaming Earbuds gaan volledig opgeladen, 15 uur mee.

Touch bediening

Je volume bedienen, skippen naar een ander nummer, of een telefoongesprek aannemen? Je kunt het allemaal doen met de touch bediening op de zijkanten van je Earbuds. Door te tikken, of lang ingedrukt te houden geef je aan wat je wilt doen. Mocht je nog niet helemaal doorhebben wat je met welke handeling kunt, of wil je dit wijzigen. Dan kun je dit doen in de app.

Razer Hammerhead App

Mocht je de bediening van de De Razer True Wireless Gaming Earbuds willen veranderen, dan kun je dit veranderen via deze app. Ook kun je de Bass en Trebble boost hiermee aanzetten en zien hoe vol je Earbuds nog zijn.

Mening

Ik vind het ontzettend fijn dat ik niet meer last heb van de draadjes die bij mij letterlijk altijd in de knoop zaten. De Razer True Wireless Gaming Earbuds geven mij veel meer bewegingsvrijheid en de geluidskwaliteit is daarbij ontzettend goed. Enige nadeel vind ik persoonlijk de vormgeving. De Earbuds zijn vrij groot waardoor het echt wennen is in het begin om ze te dragen, naar verloop van tijd wordt dit echter wel minder en draag ik ze nu ook een stuk vaker.

Verkrijgbaarheid

De verkrijgbaarheid is vrij lastig in de roze kleur, de witte en zwarte variant zijn op dit moment beter te vinden dan de roze. Mochten er in de toekomst website komen die ze wel in het roze aanbieden dan laat ik dit jullie uiteraard weten.

* Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Razer.

Tamara
Laatste berichten van Tamara (alles zien)